Hier was iemand naar op zoek

Is iets kopen bij een webwinkel onpersoonlijk? Bij mij niet! Het afhandelen van een bestelling gaat grotendeels digitaal, via email, toch heb ik in de loop der jaren wel wat zicht gekregen op wat sommige klanten graag hebben. Dat begint soms met als iemand voor de tweede keer wat bestelt, en dan denk ik bij het zien van de naam: “Hee, dat is zij weer!” En soms groeit dat contact dan iets uit. Eerst worden de mailtjes minder formeel, en later kan het contact steeds hartelijker worden.

En van sommige handwerksters begin ik dan ook hun voorkeur te kennen. Soms hou ik speciaal voor iemand iets apart, als ik weet dat ik haar daar een plezier mee doe. Of ik stuur een mailtje als ik iets heb gevonden waarvan ik denk dat ze het misschien graag hebben. Dat ga ik bij dit boek over Sunbonnet Sue’s Neigboorhood patronen doen. En dat is dan ook een illustratie van hoe het contact met een klant dan soms nog wat verder uit kon groeien. Ik had in februari een open dag en iemand had speciaal een eind gereden om bij mij quilttijdschriften door te bladeren. Het liefst wilde ze ook nog wat Holly Hobby-patronen en die kan ik haar nu aanbieden. Zo’n vraag blijft dan gewoon bij me hangen en ik vind het dan fijn als ik iemand ergens mee blij kan maken.

Dus bij mij is iets kopen niet onpersoonlijk! Veel handwerksters zijn op zoek naar iets speciaals en ik vind het fijn als ik dan iets gevonden heb waar ze naar hadden gezocht.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer lezen? Wellicht is dit interessant...

Scroll naar boven
Archief van de blogjes
Blogjes per week

De laatste 15 weken worden weergegeven

Blogjes per maand

2024

2023

2022

2021

2020

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

Bedankt voor het bericht

Het bericht is succesvol verstuurd.

Bedankt hiervoor.